tisdag 10 februari 2015

Planering och inspiration blir läcker mat!

Stod med kylskåpsdörren öppen och det är lite sådär halvtomt och man är lite halvtrött osv. Stirrar på en hink med räkor och recept snurrar men det innebär att man måste handla, slösa pengar och tid och det kände inte jag för den dagen. Stängde dörren och satte mig med paddan och en kopp kaffe. Stress är ngt jag tar avstånd från. PÅ RIKTIGT!! Då dyker en blogg upp i flödet, delat av en vän. Yes! såklart! allt finns, enkelt .
Denna blogg räddade min dag!  Langos får det bli!
Min hink med räkor har msc på sig och även om det kanske just nu finns lite bovar även inom märkningar, där ute på haven, så är just haven och märkningar extremt viktiga att tänka på. 
Livet i och runt vårt vatten ska inte tas för givet!
Spelet här är ditt kylskåp, gott kaffe och en fin matblogg sparade massor med energi åt mig och jorden denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar